tirsdag 9. november 2010

Homeparty i Oslo

Oi, da nærmer dagene seg til flamingos første homeparty! My skal planlegges, handles, inviteres men det er gøy! Har jeg glemt å nevne sånn oppi det hele at jeg og min kjære ble forloved  for akkurat 5 dager siden? Og ja, min mamma har allerede begynt å stresse med hvor og når mitt framtidige bryllup skal være...men det vet vi ikke enda...

Homepartyet er på fredag 12. november i Oslo, nærmere bestemt Torshov og starter klokken 18.00

Dere kan glede dere til nye  accessorier fra Kling, kjoler, skjørt og bluser fra Arne og Carlos og  nye smykker. Om du og dine venninner har lyst å komme innom, er det bare å sende en påmelding til post@flamingo.no

Velkommen!

2 kommentarer:

  1. Eg vil anbefale www.MiniMesse.no som er et non-profitt verktøy for de som arrangerer messer eller ønsker å delta. Det er et smart verktøy for alle som driver homepartys og nettbutikker.

    SvarSlett
  2. Her var det jammen meg møkje så frista!

    Nesten glad for at eg ikkje bur i Oslo og kan værr med på partyet ;o)

    SvarSlett