lørdag 2. juli 2011

Utdrikkningslag

Oi oi, jeg har helt glemt å fortelle dere om mitt eget utdrikkningslag som fant sted i juni. Det var så kos!
Jeg ble overasket en lørsdags morgen når jeg satt med avis og kaffe på sengen. Inn kom mange venninner som kastet festpynt i sengen, satte på meg en krone og serverte rosa cava (my favorite)  

Turen gikk deretter  til Holmen fjordhotell (underveis stoppet buss-sjåføren og plukket blomster til meg)
På Holmen fjordhotell ventet champagne og flere venninner på bryggekanten, det var knallsol og varmt. Jeg ble deretter hentet for 1 time med aromaterapi- det var nydelig! Etterpå ble jeg ført til et rom med 2 boblebad og svømmebasseng som vi hadde helt alene! Det ble servert vin, nøtter frukt og kake. Vi badet tok ansiktsmaske og vi ble så fresh! Etterpå ble det nok litt forfriskninger på bryggekanten før vi tok bussen til en venninne på Lamberseter i Oslo. 

På Lamberseter ventet masse drikke og deilig mat til å lage grillspyd. Vi grillet, spiste kake, hadde gavelek, fikk se en nydelig video av min tilkommende mann, alle bidro til å lage et maleri til meg og det ble spilt musikk fra jeg var fjortis. Har sikkert glemt noe...men det var en helt fantastisk dag som ende 03.30!

Tusen takk til alle vennnene mine som gjorde at dagen ble så bra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar