onsdag 25. januar 2012

Nytt år og nye muligheter!

Først og fremst: God Nytt År alle sammen! Jeg har hatt en laaaang pause fra bloggskriving og det er bare å beklage. Det har vært en enormt travel høst med bryllup og kjellerutbygging + alt annet som dukker opp på veien. Det har resultert i et "tomt" hode uten noe inspirasjon til å skrive. Men når jeg tenker over 2011 så er jeg ganske fornøyd med hvordan året gikk (blant annet fordi vi hadde et fantastisk bryllup) og ikke minst ved friskt mot når jeg tenker på året som kommer! Vi er snart ferdig med utbygging av kjelleren og da får flamingo et eget showrom, og det gleder jeg meg veldig til.Tenkte jeg skulle vise dere bilder fra vårt bryllup- mannen min og meg ikke minst bryllupskjolen, det begynner å bli noen måneder siden, men her er vi på vår store dag:
                             Pst: Kjolen er til salgs..

www.trosterudvillaen.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar